Statusi naročil in dobave


OSNOVNI STATUSI NAROČIL

V obdelavi

Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila. Za način plačila je bilo izbrano »plačilo po predračunu«. Po e-pošti boste prejeli podatke za plačilo naročila (naziv prejemnika, TRR/IBAN banke prejemnika, referenca oz. sklic, koda namena itd.), status naročila bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »V procesu«.

V procesu
Naročilo dobi status takoj po oddaji naročila. Za način plačila je bilo izbrano »plačilo z gotovino po povzetju« ali »plačilo z gotovino ob osebnem prevzemu«. Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »V dostavi« ali »Pripravljeno za prevzem«.

Naročilo dobi ta status tudi po prejemu plačila vašega predračuna, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo po predračunu«, ter takoj po oddaji naročila, ko je kot način plačila bilo izbrano »plačilo s kreditnimi/debetnimi karticami ali »plačilo s sistemom PayPal«. Po e-pošti boste prejeli informacijo o potrjenem naročilu in izbranem načinu plačila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Naslednji status je »V dostavi« ali »Pripravljeno za prevzem«.

V dostavi
Naročilo dobi status, ko so bili artikli pripravljeni in poslani na ciljni naslov naročila pa tudi ni več mogoče preklicati. Za preverjanje podatkov ali zagotavljanje točnosti dobave naročenih artiklov, vas bomo po potrebi poklicali na vašo kontaktno telefonsko številko. Po e-pošti boste prejeli informacijo o odpremi naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Dostavo naročenih artiklov lahko pričakujete najkasneje v roku 3 dni. Odvisno od izbranega načina plačila boste pošiljke prejeli v poštni nabiralnik ali pa boste dostavnemu kurirju ob prevzemu pošiljke plačali kupnino (»plačilo z gotovino po povzetju«). V primeru, da imete v zvezi s prejetim naročilom kakršnekoli reklamacije, se seznanite s postopkom za reklamacije in vračila oz. nas kontaktirajte. Naslednji status naročil je »Zaključeno«.

Pripravljeno za prevzem
Naročilo dobi status, ko so naročeni artikli dostavljeni v našo poslovalnico in pripravljeni za osebni prevzem. Po e-pošti boste prejeli informacijo o pripravljenem naročilu za prevzem. Status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu.

Prevzeto in zaključeno
Naročilo dobi status, ko so naročeni artikli prevzeti in plačani v naši poslovalnici. Po e-pošti boste prejeli informacijo o zaključenem statusu. Status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu.

Zaključeno
Naročilo dobi status, ko so naročeni artikli dostavljeni na ciljni naslov. Po e-pošti boste prejeli informacijo o zaključku naročila, status naročila pa bo prikazan tudi v vašem uporabniškem računu. Po uveljavitvi tega statusa žal ne moremo prevzeti več nobene reklamacije v zvezi z naročilom.


DRUGI STATUSI NAROČIL

Poteklo
Naročilo dobi status, ko je rok za plačilo artikla potekel, plačilo pa ni bilo izvedeno.

Preklicano
Naročilo dobi status, ko naročilo iz kateregakoli razloga prekličemo oz. ga prekliče kupec.

Plačano in nedokončano
Naročilo dobi status, ko se naročilo vrne na naš naslov, ker ni bilo prevzeto v predpisanem roku. Pri neprevzetem sporočilu boste morali poravnati stroške pošiljanja in ponovnega prevzema, ki so napisane v email sporočilu o neprevzetem naročilu. Naročilo tudi dobi ta status, ko je bilo naročilo plačano in ni bilo prevzeto v naši poslovalnici.

Ni uspelo
Naročilo dobi status, ko naročila iz kateregakoli razloga ni bilo mogoče izvesti. Naročilo dobi status, ko naročilo/plačilo iz kateregakoli razloga ni bilo mogoče procesirati.

Razveljavljeno
Naročilo dobi status, ko naročilo ni bilo veljavno in ga ni bilo mogoče izvesti.

Vračilo zneska
Naročilo dobi status, ko spletno plačilo ni bilo pravilno izvedeno, ali pa so v okviru zakonsko določenega roka, v zahtevku za reklamacijo in vračila, sredstva za plačilo bila povrnjena.


STATUS ZALOGE IN ČAS DOBAVE

Na zalogi
Artikel je na zalogi v poslovalnici. Dostava se pričakuje najkasneje v 3 delovnih dneh.

Dobavljivo
Artikel je na zalogi pri distributerju. Dostava se pričakuje najkasneje v 5 delovnih dneh.

Trenutno ni na zalogi
Artikla ni na zalogi v poslovalnici ali pri distributerju. Čas dobave ni znan. Prosimo vas, da vseeno stopite v stik z nami, da preverimo možnost individualne dobave.

Pred-naročilo
Artikel je v prihodu k distributerju. Čas dostave ni natančno določen. Za več informacij se obrnite na 0590 46 080 ali webmaster@chiptehnika.si.