Dostava

Dostava na dom

V spletnem centru www.chiptehnika.si stremimo k najhitrejši možni dostavi naročenega blaga. Če je vročeno blago na zalogi ga s pomočjo izbranega dostavljavca pripravimo še isti dan in s pomočjo pošte Slovenije , Vam dostavimo v dopoldanskem času naslednjega dne. Če pa je zraven izbranega izdelka napisan čas dostave (max. 7 dni) vam le tega takoj po prihodu v naše skladišče tudi dostavimo naslednji dan na vaš naslov.



Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki  večino paketnih pošiljk dostavi že naslednji dan po oddaji pošiljke, v dveh dneh po oddaji pa dostavi vse pakete. Prav tako zagotavlja sobotno dostavo za 60 odstotkov gospodinjstev, vsakodnevno pa nudi tudi alternativne oblike dostave. Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti.

Izbira lokacije dostave oziroma prevzema paketa

Ob naročilu v naši spletni trgovini lahko naročite dostavo paketa, ki je naslovljen na vaše ime in priimek, tudi na drug naslov, npr. v službo, k sorodniku, sosedu. Lahko pa izberete možnost prevzema paketa na izbrani poslovalnici Pošte Slovenije.

Pošta Slovenije omogoča tudi brezplačno ponovno dostavo. Če ob dostavi pakete niste doma, lahko na svoji pošti po telefonu (številko boste našli na Obvestilu o prispeli pošiljki) naročite ponovno dostavo. Paket bo Pošta Slovenije dostavila v okvirno dogovorjenem času. Ob naročilu lahko izberete storitev SMS-obveščanje in Pošta Slovenije vam bo poslala sporočilo s podatki o načrtovani dostavi paketa.

Prevzem paketa z odkupnino

Pošta Slovenije omogoča, da ob prevzemu paketa z odkupnino tega plačate z gotovino ali brezgotovinsko, s plačilnimi karticami.
Na območju izbranih pošt (http://www.posta.si/downloadfile.aspx?fileid=25073) je Pošta Slovenije pismonoše opremila s prenosnimi POS-terminali ter vam tako olajšala nakupe, saj jih lahko plačate s karticami Activa, MasterCard®, Maestro® in Visa.

Sledite svojim pošiljkam na vsakem koraku

S Pošto Slovenije lahko sledite vašim pošiljkam:

- s poizvedbo pri nas (ChipTehnika zahtevate tracking številko)

- prek spletne strani www.posta.si,

- s poizvedbo na pošti,

- na brezplačni številki klicnega centra (080 14 00).